VOLKSWAGEN SERVISAS – KAUNE VILNIUJE

Variklio diagnostikos centro meistrai – tiems, kurie susiduria su Volkswagen gedimais, kurių atsisako kiti garsūs VW autoservisai. Suremontuojame „nesuremontuojamus“ Volkswagen modelius. Imamės tokių gedimų, kurie galbūt daugeliui automeistrų (jeigu jie prasidėtų su tokiais remontais) būna nuostolingi laiko atžvilgiu. Taigi, jeigu jums:

KARTAIS AR PASTOVIAI DINGSTA TRAUKA?

GENDA TURBINOS KAS 3 MĖNESIAI?

NIEKAS NESURANDA GEDIMO AR JO PRIEŽĄSTIES?

PO ATLIKTOS AUTOMOBILIO ELEKTRONIKOS DIAGNOSTIKOS – JOKIOS NAUDOS AR REZULTATO?

NEGRAŽIAI DIRBA VARIKLIS AR RYJA DAUG KURO?

turite žinoti, jog yra dar vienas Lietuvoje likęs Volswagen remonto centras, kuriame sprendžiamos rimtos automobilių problemos. Nei vienam dar nepaskėme „NE“ ir nei nei vienas dar neišgirdo „Nepykite, bet mes nežinome, kas darosi jūsų automobiliui“ Todėl drąsiai galite skambinti:

Geriausias Volkswagen servisas ir meistrai Kaune ir Vilniuje
Na, o dabar truputis informacijos apie Volkswagen „Tiguan“ automobilį. Klientai mūsų klausia ar verta pirkti „Tiguan“ ir kodėl jų tiek mūsų gatvėse nedaug. O juk jis – visai neblogas modelis. Todėl jei jūsų Volkswagen automobilio gedimas, nėra tas, dėl kurio reikia jau rytoj pas mus registruotis – skaitykite apie „Tiguaną“:

VOLKSWAGEN ATSILIEPIMAI – „TIGUAN“

Aprašinėti „Tiguan“ vidų labai sudėtinga užduotis ir tikriausiai užtektų tik pasakyti: „Įsivaizduokite, kad Golf padidėjo iki SUV. Dabar įsivaizduokite jo saloną. Štai beveik toks pat ir čia „Bandyta „Track & Field“ versija gana gausiai aprūpina papildoma įranga, todėl dar pirmais pardavimo metais Tiguan automobilio kaina siekė 106 730 litų.

INTERJERAS

Ko pirmiausiai pasigesdavo žmogus sumokėjęs tokią sumą, tai greičio palaikymo sistemos ir odinių sėdynių apmušalų. Ir jei papildomos įrangos sąraše šalia žodžio „tempomatas“ nesiekė 430 litų, tai „Vienna“ odos apmušalai kainavo daugiau nei 7500,- litų.

Visa kita „Tiguan“ interjere yra vokiškai tvarkinga ir pavyzdinga. Visų pirma panaudotos kokybiškos medžiagos. Labai malonu liesti geru audiniu aptrauktus priekinių durelių ir centrinį porankius. Kaip jau ne kartą minėjau „Volkswagen“ sugeba gerai panaudoti plastiką.

Taip „Tiguan“ salono apdailai parinkti plastikai yra kokybiški, tačiau tai tik puse darbo. Galutinis efektas gaunamas naudojant skirtingas faktūras atskiroms detalėms, o kai kur ir visiškai lygius paviršius. Viskas sudėliota taip, kad pavieniai apdailos elementai atrodo savo vietose, jaučiama bendra tvarka, todėl prikibti, netgi labai norint, nėra prie ko.

Keista, tačiau susidarė įspūdis, jog „Volkswagen“ sugalvojo sukurti kažką naujo. Tai geriausia matyti žvelgiant į dvigubas apvalias oro apykaitos angas bei ištįsusią centrinę konsolę su atskira apdaila garso aparatūros valdymo ekranui. Visdėlto nugalėjo įgimtas kompanijos racionalumas ir konservatyvumas, o kompanijos dizaineriai atsisakė daugelio kitų idėjų, kurios galbūt būtų nustebinusios pasaulį.

PRIETAISŲ SKYDELIS

Reikia prisiminti, kad visame koncerne „Volkswagen“ modeliai nėra patys prabangiausi, todėl ir apžvelgiant vidų galima pastebėti taupymo apraiškų. Visų pirma prietaisų skydelis su spidometro, tachometro, aušinimo skysčio ir degalų kiekio parodymais yra pats paprasčiausias ir dėl sidabrinės spalvos apvadų šiek tiek primena „Dacia Logan“ skydelį. Vaizdą kiek pagerina ryškus, bet akių nevarginatis naktinis prietaisų skydelio režimas.

INFORMACINIS EKRANAS

Kai kurios pastabos gali būti labai subjektyvios, ypač jei jos atspindi tik vieno žmogaus, t.y. mano skonį, tačiau negaliu susilaikyti nuo komentarų, susijusių su „Volkswagen“ informacinio kompiuterio ekranu, taip jis pakankamai didelis, o parodymai lengavai įskaitomi, tačiau raudoni ženklai raudoname fone tikrai erzina, ir kaip galima būtų tikėtis, jokių kitų spalvų variantų nėra.

„GUDRIAI“ PASLĖPTA

Neprotingas sprendimas – „AUX-IN“ ( tai reiškia, kad galima prijungti MP3 grotuvą) raidėmis pažymėtą lizdą paslėpti centriniame porankyje. Sakau „paslėpti“, nes jį pastebėti galima tik tada, kai atidžiai panagrinėji porankio dėžutę.

KAIP TEN PATOGU! DEJA VISIŠKAI NĖRA VIETOS!

Pirmas įspūdis atsisėdus ant galinių „Tiguan“ sėdynių – automobilis labai erdvus, tačiau jis apgaulingas. Reikia atkreipti dėmesį, kad modelis tarp kompatikškų SUV yra vienas iš mažiausių. Versijos su standartiniu priekiniu buferiu ilgis siekia 4427 milimetrus, o tai maždaug 200 mm mažiau, nei tokių modelių, kaip Nissan X-trail ar „Mitsubishi Outlander“. Be to Tiguan bagažinė gana talpi, jos talpa – 470 litrų.

Šio dėstymo tikslas yra paaiškinti, kodėl patraukus priekines sėdynes atgal, galinių keleivių kojoms visiškai nelieka vietos. Volkswagen konstrktoriai gale įrengė tokias sėdynes, kurias galima patraukti į priekį ir šiek tiek atlenkti atlošus, tačiau dėl riboto vidaus ilgio sunku įsivaizduoti praktinį tokio privalumo panaudojimą.

Visais kitais aspektais galinėse sėdynese gera sėdėti, nes čia yra viskas ko reikia: apšvietimas, atskiras oro tiekimas, elektros šaltinis, nišos daiktams duryse ir priekinių sėdynių nugarose bei ten pat pritvirtinti atlenkiami padėklai, skirti pasidėti valgomą maistą ar skaitomą literatūrą.

Išvardijus galiniams keleiviams skirtą komforto įrangą, reikia paminėti dar keletą dalykų. Gerai yra tai, kad visos išvardytos gėrybės yra „Track and Field“ versijos standartinės įrangos sąraše, o blogai – ne viskuo galima patogiai naudotis. Kaip jau minėjau, dėl trumpo Tiguan kėbulo galinių keleivių kojoms skirta erdvė labai ribota, o kadangi padėkliukai atlenkiami iš apačios į viršų, fiziškai tai galima padaryti tik praskėtus kojas arba paruošiant padėklą prieš lipant į vidų.

Kitas nepatogumas – nišos galinėse duryse. Taip jos gana gilios ir talpios, tačiau jų ir durų rankenų konfigūracija tokia, kad bandant ką nors ištraukti iš dugno tikrąją to žodžio prasme reikia laužyti ranką. Ką palankiai įvertins kavos ar arbatos mėgėjai – tai puodelių laikiklių gausą Tiguan gale.

Jų net 6: du centrinio porankio korpuse, po vieną kiekviename padėkle ir dar du atlenkiamoje vidurinėje sėdynės sekcijoje. Dviem galinaim keleiviam ji atstoja porankį, tačiau erzina visai ne vietoje įrengtas dirželis, skirtas atlošo atlenkimui.

PASITIKĖJIMO STOKA – EKONOMIŠKUMAS VIETOJ DINAMIŠKUMO

Dabar apie dyzelinį variklį. Šiaip, kam įdomu apie dyzelinių variklių remonto kainas galite pasiskaityti čia www.dyzeliniuvarikliuremontas.lt – sužinosite kiek kainuoja visa dyzelio ekonomija iš tikrųjų ( įvertinus remonto kainas ir detalių brangumą).

Tiguan valdymas nereikalauja jokių pastangų. Bandytame automobilyje buvo įmontuotas dyzelinis 2,0 litrų variklis, išvystantis 14 AG ir 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Tiesa, spaudžiant pedalą ar keičiant pavarą jaučiamas šioks toks pasipriešinimas, tačiau mano manymu, jis būtinas tam, kad vairuotojas jaustų ryšį su automobiliu.

Kaip žinia, didėjant elektronikos sistemoms, ši sąsaja tolydžio silpnėja. Ryškiausias šio proceso pasirodymas Tiguan valdyme yra kintamų charakteristikų vairo mechanizmas, kuris važiuojant lėtai per dau „lengvas“.

Daugelį valdymo elementų galima įvertinti labai gerai. Sankaba nei per minkšta, nei per kieta, pavaros jungiasi labai lengvai ir tiksliai, stabdžiai jautrūs ir reikalauja pripratimo, tačiau veikia labai efektyviai. Ko netoleruoju naujuose automobiliuose, tai vibracijos, o gerai juntamus virpesius skleidžia tiguan pavarų perjungimo svirtis kraštinėje kairėje padėtyje prieš jungiant pirmą arba antrą pavarą.

Nepratusiems prie Volkswagen transmisijų, iš pradžių gali nelabai patikti atbulinės pavaros įjungimo procedūra, tačiau jos perpratimui nereikės daug laiko.

Dyzelinis motoras veikia stebėtinai tyliai ir tai ne tik naujos įpurškimo sistemos nuopelnas. Didelę rolę vaidina garso izoliacija. Po kapotu įmontuotas 2,0 litrų TDI dyzelinis variklis yra ekonomiškas, vidutinės degalų sąnaudos bandomojo važiavimo metu siekė 7,4 litro 100-ui kilometrų ir tai yra vienas iš tų retų atvejų, kai jos neviršija gamintojo deklaruojamo kiekio…

Tiesa sakant, siekiant ekonomiškumo teko kažką paaukoti, ir nors 320 Nm sukimo momentas atrodo pakankamai solidžiai, tačiau 140 AG didžiausia galia ir 1600 kg tuščio kėbulo svoris lemia visai neįspūdingą įsibėgėjimo iki 100 km/h laiką – 10,5 sekundės. Taip pat didžiausias šios Tiguan versijos greitis nėra nei labai didelis, nei labai mažas – 186 km/h.

Taigi, tai nėra labai greitas automobilis, tačiau tai ne taip svarbu moterims, kurios palankiai įvertins tai, kad dėl ne didesnio už vidutinį hečbeką kėbulo ilgio jį valdyti labai lengva.

Tai taip pat turėtų įvertinti ir automobilių nuoma užsiimančios bendrovės. www.autocar.lt jau atlieka klientų apklausą, dėl šio modelio įsigijimo – nuomos tikslams. Tiguan inžinieriai sukūrė netgi labai patogią pakabą – didesnės ir mažesnės duobės sugeriamos efektyviai, o bendras kėbulo svyravimas gana nedidelis