KONSULTACIJA DĖL GEDIMO
PAVYZDYS:
Šis puslapis skirtas Online konsultacijai, atsiradus neeiliniam Renault ar bet kurio kito automobilio gedimui. Pateiksime pavyzdį, kaip turėtų atrodyti išsamus gedimo situacijos aprašymas. Nurodykite, kuo daugiau smulkmenų susijusių su iškilusia problema. tokiu būdu galėsime pateikti žmonišką patarimą Renault remonto klausimais >>>
NORITE PROFESIONALAUS REMONTO SPRENDIMO?
O GALBŪT PATARIMO?
SKAMBINKITE DABAR!
Tomas
Dalius
NR. 1
a) Sveiki, Reno Espace 4 istorija tokia, – nutrūko pagrindinis diržas, automobilis iki remonto stovėjo apie du mėnesius, po remonto dingo trauka (dėl dūmingumo nieko negaliu pasakyti – kartais lyg ir dūmina, mat pats važiuojant negaliu pažiūrėti, dėl traukos.
Šiaip lyg ir viskas gerai bet nėra to smagaus traukimo atrodo, kad kažkas laiko automobili, važiuojant i kalną ar nelaiku perjungus pavarą, jai variklio darbas būna labiau apkrautas, užsidega skydelyje ženkliukas – kuro padavimo problema, tuo momentu rodos, kad kažkas kažką atjungė, automobilis pradeda lėtėti arba palaiko tik tokį greitį kokiu važiavai, į akseleratorių nereguoja.
NR. 2
b) Jei važiuoji į kalną tik trečia pavara, galima važiuoti tada galima ir greitį pakelti iki 70km per val. i aukštesnes pavaras nereguoja , lygiu keliu važiuojant gali palaikyti tokį greitį, kokiu važiavai, bet traukos nėra. Sustoju užgesinu variklį, po kelių sekundžių užvedu ir vėl važiuoji be problemu – iki kito karto, kartais ta pačia trasa pravažiuoji be problemų – kartais tai kartojasi labai dažnai, kuro sanaudos padidejo labai žymiai… Tiksliai negaliu pasakyti kiek kartų, bet maždaug 1000km apie 20ltr. Mano prašymas būtų toks: ar galėtumėte pataisyti mano automobilį ? Lauksiu iš jūsų gerų žinių, atsiprašau už ilgą laišką…,Ačiū ir iki. susitikimo Ir kaip dėl Reno diagnostikos Kaune ?
Apie mūsų Renault remonto technologijas skaitykite čia >>> Laukiame jūsų neeilinių problemų, kurios mus domino ir domins visada. Rašykite į komentarų formoje esantį laukelį, arba per socialinius FB ir G+1 įskiepius :