Kodėl Dpf/Fap valymas apsimoka tik naujiems automobiliams? Ir kodėl antros kartos pašalinimas su išprogramavimu garantuoja 100% kokybišką paslaugą?

Tema: Dpf filtro valymas ar jo išpjovimas? Kuo toliau, tuo labiau ši tema taps aktualesnė ir apipinta įvairiausiomis istorijomis i bei nuomonėmis. Mano tikslas vienas – suteikti kuo daugiau informacijos. Suteikti kuo daugiau žinių apie visą šią DPF_FAP problemą – kuo glaustesniu formatu. Ir šis formatas manau aiškiausias būtų – tai klausimų atsakymų forma. Taigi, pradėkime…

Viskas apie kietųjų dyzelio dalelių filtrus

Dpf Serviso tinklapyje:

www.dpffiltras.lt

Dėl kokių priežąsčių užsikimšo dpf filtras?

Suodžių filtrai dažniausiai užsikemša dėl blogai funkcionuojančio turbokompresoriaus. Turbinai einant į pabaigą ir atsiradus ašelės laisvumui, tepalas, kuris tepa turbinos guolius bei velenėlį po truputį patenka į išmetimo sistemą. Viso šio proceso pasekmė – 100 kartų greičiau besikemšantis DPF- FAP filtras. Sugedusi turbina – suodžių filtro priešas Nr. 1
Kitos priežąstys išdėstytos vienodu reikšmingumu – skaitykite toliau…

Ar kemšasi dpf fap filtrai, jeigu važinėjama trumpais atstumais?

Turėtumėte žinoti, jog regeneracija ( tai yra savaiminis filtro valymas ) atliekama tik prie tam tikrų sąlygų. Tai reiškia, kad viena iš sąlygų – variklio darbinė temperatūra. Važinėjant tik į darbą ir atgal – dyzelinis automobilis dažniausiai neužkaista iki šios temperatūros.

Todėl visi suodžiai, kurie patenka į išmetimo sistemą esant tokiam vairavimo režimui taip ir lieka nusėdę ant FAP filtro sienelių. DPF filtro tarnavimo laikas sutrumpėja 10 kartų…

Kas kiek laiko reikia keisti Dpf filtrą?

Kiek teko kalbėtis vieno oficialaus atstovo (dilerinio serviso) techninio aptarnavimo atstovu, kuris aptarnauja tam tikrus įmonių automobilius daug metų – prieita išvada, kad šių filtrų limitas gali siekti net 500.000 km.

Taigi, tokio vienareišmiško atsakymo nėra – kad kaip antai „su mūsų dyzelino kokybe tokie filtrai tarnauja 50.000 km„. Viskas priklauso nuo visos automobilio variklio – išmetimo sistemos nepriekaištingo darbo ir savalaikės šios sistemos (kokybiškos) priežiūros…

Ar verta pirkti DPF-FAP valiklius priedus, pilamus į degalų baką?

Jau ko ko, bet tokį dalyką galėtumėte rekomenduoti nebent savo dideliam priešui. Tokiu būdu galėtumėte vieną dieną džiaugtis, kaip kažkoks priedas sugadina visą variklį – pradedant purkštukais ir baigiant … kapitalinio remontu.

Kodėl taip sakau? Todėl, kad esame ne vieną kartą atlikę tokius remontus, kurių priežąstis buvo netgi… iš vakaro į baką užpiltas kažkoks „valiklis“. Daugiau įdomių istorijų galėsite paskaityti http://www.dpffiltras.lt svetainėje.

Kiek kainuoja DPF išprogramavimas ir išpjovimas?

Šiuo metu rinkoje išprogramavimo kaina svyruoja nuo 80 eurų ir iki 200 eurų ne dilerinio lygio autoservise. Viskas priklauso, ne kokio brangumo jūsų automobilis, o kokio gamintojo ECU variklio valdymo blokas.

Tačiau reikėtų atsiminti, kad sprendžiant suodžių filtro problemą tokiu būdu, reikia papildomai atlikti išmetimo sistemos tam tikrą korekciją, kurios metu reikia ne tik išpjauti bet kartais papildomai ir pakoreguoti tam tikrais išmetimo sistemos priedais – spec movomis ar pan.

Tokie darbai kainuoja per pusę mažiau nei programavimo darbai… Skaičiuokite kaip norite, čia tik kainos orientyras…

http://www.dpffiltras.lt/dpf-servisas-kaune/

DPF FAP FILTRU PASLAPTYS WWW.DPFFILTRAS.LT

Kiek kainuoja Dpf fap filtrų valymas?

Ir kodėl mes nusprendėme išprogramuoti ir pašalinti Dpf/Fap modulį, o ne valyti…

  • Kiek kainuoja suodžių filtro valymas Kaune ir Vilniuje?
  • Kaip atliekamas DPF FAP dyzelinių automobilių filtro valymas?
  • Kodėl neverta valyti suodžių filtro jau nuo 2015 metų?
  • Kokį poveikį turi valymas jūsų automobilio dpf filtrui?

Į visus šiuos klausimus – išsamų atsakymą rasite www.dpffiltras.lt svetainėje – čia >>>